وبلاگ نمد طبیعی شاهکار

با حمد و سپاس از خداوند متعال، وبلاگ اجرایی در راستای اهداف سپهر و تلاش روز افزون و به کار گیری همکاری شما معین ها و سپهریان عزیز برای موفقیت های طرح ملی سپهر ایرانی راه اندازی شد. انشاالله که با مددگیری از خدا و امامان معصوم(ص) بتوانیم در کار خود موفق باشیم. "یا علی"

وبلاگ نمد طبیعی شاهکار

با حمد و سپاس از خداوند متعال، وبلاگ اجرایی در راستای اهداف سپهر و تلاش روز افزون و به کار گیری همکاری شما معین ها و سپهریان عزیز برای موفقیت های طرح ملی سپهر ایرانی راه اندازی شد. انشاالله که با مددگیری از خدا و امامان معصوم(ص) بتوانیم در کار خود موفق باشیم. "یا علی"

آخرین نظرات

اصلاحیه

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ

زمان اردوی مشهد معین ها که در تاریخ 27 تیر ماه تا 7 مرداد می باشد؛ زمان آزمون آنها تغییر پیدا کرد:

آزمون در تاریخ 17 تیرماه برگزار میشود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
پوریا معین پور

نظرات  (۳)

سلام.
من چندبارباهات تماس گرفتم اما موفق نشدم باهات صحبت کنم.باخونه هم تماس گرفتم گفتم بهت اطلاع بدن.
بنده نزدیک 14خردادبودکه پیام ثبت نام رودیدم هنوزفرصت برای ثبت نام اولیه هست؟؟
درضمن من تا26تیردوره دارم نجباد نیستم.همون بین 1تا4تیرمیتونم آزمون بدم.
پاسخ:
سلام
به من اطلاع دادند که شما زنگ زدید؛ من هم بلافاصله با شما تماس گرفتم بر نداشتید.
اگر شماره موبایل خود را عوض کردید اطلاع بدهید.
در ضمن پیام شما برای حاج آقا بازتاب شد، تصمیم نهایی را از حاج آقا مطلع شوید
یا حق
سلام عزیز من در 17 تیر ماه امتحان پایان ترم دارم .نمیتونم آزمون بدم
پاسخ:
سلام
حتما به حاج آقا ابلاغ می کنم
یا علی
سلام این آزمون بچه های که تازه می خواهند معین شوند که با آزمون سراسری (کنکور)تداخل دارد و ایامی که باید برای خواندن این کتاب ها وقت بگذارند قبل از کنکور آنها است..آیا درست است این تدبیر؟
واما این اصلاحیه برای کدام دسته از معین ها است؟
پاسخ:
سلام
به شما فرصت داده شد که اگه نسبت به زمان آزمون و اردو مشکلی دارید بیان کنید تا تغییر پیدا کند. اما کسی نسبت به آن نظر مخالفی نداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان هم دور نشده، می توانید به وب حاج آقا ابراهیمی سر بزنید و در میان بگذارید.
این اصلاحیه هم برای معین های دوره اوله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی